Allting är bra, allting går bra

När man är i skolan går dagen så långsamt men när man väl kommer hem på eftermiddagen så rusar den fram, lika så kvällen. Känns som att man inte gör annat än att gå i skolan.

Min eftermiddag och kväll har bestått av en sväng på stan med lilla syster direkt efter skolan. Där jag köpte ett nytt mattehäfte och en kräm från apoteket.  När vi kom hem blev de middag, plättar som jag verkligen tycker är gott! Sen satt jag en stund vid datorn och designade lite på en blogg som jag designat lite i till och från hela veckan och helgen. Tjugo över sex hämtade farmor mig och vi åkte till sport city för att simma lite. På träningsfronten blir de bara bättre och bättre. Vi fick även små läxor idag som jag faktiskt inte gjort speciellt mkt åt eftersom att dom är så små och ända tills nästa vecka så de hinns. Jag har ju en bussresa på fredag, kan gott och väl döda lite busstid med läxor.

Vi ska läsa en bok från typ forntiden.. okej, de var lite till att ta i, men äldre böcker iaf, så idag på svenskan lånade vi böcker så antar att kvällen ska avslutas med att läsa lite Oliver Twist och öggna igenom några avsnitt oth. Tro de eller ej, vi har faktiskt en sovmorgon iår iaf och det är imorgon eftersom att Iv-valen inte startar förrens nästa vecka. Så imorgon börjar jag 10.10, stört skönt!



Jag har gjort tabben att se filmen före jag läst boken, men pojken är så söt och minns jag inte fel så är de lite synd om han så någon tår kanske trillar ner för en kind innan boken är slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, allt bra med dej idag? kram

2009-08-27 @ 16:45:32
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Anonym

okej va bra:) jodå det är bara bra! vad gördu? kram

2009-08-27 @ 18:28:06
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0