You’re the only one that I want

Kom hem från Rovaniemi före klockan ett idag.
Stannade i Haparanda på hemvägen för att göra några få korta stopp.
Första stoppet blev ikea sen ica maxi och öb.
Väl hemma packade jag upp väskan och plockade ihop lite på mitt rum.
Sen bytte jag kläder och fixade mig lite för att fara iväg på kalas hos småkusin Tim.
Blev att äta lite tårta och sen hem för att spendera lite mer tid vid datorn.

Nu är jag ny duschad och trotts att jag plockat ihop på mitt rum tidigare idag så är de sjukt stökigt igen.
Beror på att jag har prövat lite olika kläder innan jag drog iväg på kalaset och för att lampan inne på min toalett är trasig och jag orkar inte ockupera toaletten där nere som alla använder så jag fick lov att fixa mitt hår och sminka mig framför stora spegeln i mitt rum. De bidrog till att hela min vita bänk under spegeln är full med utspritt smink och hår produkter, kläder ligger på golvet, databordet är fullt med skolböcker och tidningar. Jag borde städa lite innan jag somnar, men tror inte riktigt att jag orkar så jag är kanske bra nog för att göra de imorgon innan jag går till skolan dock tvivlar jag på de med. Vi får se hur de blir.


Standing in the light of your halo
I got my angel now

Kommentarer
Postat av: Jens

Haha, innan du åker till skolan imorgon.. vet inte hur peppad du är på att städa då :P

2009-04-19 @ 23:05:48
URL: http://kizzm0.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0