Rovaniemi

Igår när jag kom fram satt jag en stund vid datorn och fick sen en super lust att träna lite så jag drog ut på lite över en mils jogging tur, skönt.
Och de kändes verkligen att jag inte varit och joggat på hur länge som helst, jag var helt slut efter en mil.
Vi hade också hyrt en film som vi såg när jag kommit tillbaka från jogging turen och duschat.
Filmen var inte alls speciellt bra så jag såg inte heller klart hela utan lessnade efter att jag sett lite över halva filmen och gick istället och la mig.

Nu idag så har jag vaknat och fixat mig lite och åkte sen in till stan med faster, farmor, syster och kusin för att hyra två nya filmer som ska ses ikväll, Australia och the women.
Har även fixat hårfärger till mig och farmor så ikväll färgar vi farmorshår och slingar mitt ännu blondare än vad de redan är, hoppas på ett riktigt bra resultat.
Just  nu så lagas de köttfärssås och spaghetti ute i köket, min mage kurrar lite när jag känner matlukten så ska bli gott med lite mat i magen.

i want you here with me



Kommentarer
Postat av: Jens

Och det var då jag blev jättesugen på köttfärssås :P Har du hört något om vi får ledigt kök i helgen för någon maträtt ? ;p



Och jag åt glass igår, vi hade lite kvar så jag tog det sista, lite colasås och strössel på det med daim kulor, himla gott då man inte ätit något med socker på en vecka!



Jag saknar du, på fredag <3

2009-04-19 @ 12:55:08
URL: http://kizzm0.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0