My heart is yours

Den här dagen fick en mycket bättre start än gårdagen.
Trött som fan var jag när jag upptäckte att jag sovit en timme längre än planerat.
Men jag hann iaf med att duscha, fixa mig, städa rummet och byta sängkläder.
Duktig har jag varit.
Började dagen med att se filmen i taket lyser stjärnorna på bio för andra gången.
Dock var denna gång obligatorisk, skolan ju. Och första gången var helt frivillig med Jens.
Film sällskapet var bättre första gången men själva filmen var bättre andra gången.
Jag var världens lipsill och kunde inte heller sluta när filmen var över.
Så hitills har dagen bara varit bra.
Och ännu bättre ska de bli.
Väntar nu på att få träffa ryssarna som vi var hos för typ två-tre veckor sen.
Så idag blir att spendera dagen tillsammans med dom och i kväll är de aktiviteter som disco och annat på g ;D
Så jag är nog inte hemma förrens sent i kväll.

Jens, du är de finaste jag vet <3
Stay with me,
This is what i need,
please.
My heart, it beats, it beats only for you.

Kommentarer
Postat av: Jens

Du är det finaste <3

2009-04-22 @ 14:57:39
URL: http://kizzm0.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0