I just wanna feel you next to me

En sliten och trött Frida vaknade runt 06.00 idag för att göra sig klar och för att sen tvinga sig iväg till jobbet.
Dagen på jobbet gick inte alls fort fram utan sniglade fram, kan de bero på att de är långfredag idag? :D
Långafredagen gick inte alls mycket fortare bara för att jag fick sluta och gå hem.
Fick äta gomat och det var meningen att jag skulle baka choklad muffins och chokladbollar idag inför söndag men de blev inte av för orken fanns inte.
Jag får ta tag i bakandet och pluggandet imorgon istället.
Kvällen fick istället bestå av en storstädning och rensning av gamla prylar.
Nu är jag lite halvklar och less på städning och har planer på att poppa popcorn eftersom att jag inte alls är sugen på påskgodis just nu.
Sen när popcornen är gjorda så skulle de sitta fint med att krypa ner i sängen och kolla på filmen super zebran som jag fick av Jens mamma innan jag åkte hem :)

Kommentarer
Postat av: Peter

Hahaha! tack så mkt (antar jag eftersom det var tänkt som en oseriös film :P) Jag vet faktiskt inte! jag funderar nästan på det bara för att prova. det skulle väl inte skada antar jag?



Fast då ska jag ha en seriös låt :]

2009-04-10 @ 22:18:17
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Jens

Hoppas filmen var bra! :) :*

2009-04-11 @ 00:06:19
URL: http://kizzm0.blogspot.com/
Postat av: Daniel

Njut du av film å snask! å popcorn!

2009-04-11 @ 17:50:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0