Heartbeat

Skoldagen bestod av filmklippning.
Jag var den enda i min grupp som var friskt och i skolan så jag fick sitta och pyssla på i final cut pro för mig själv.
Trist att få klippa en hel film själv men ändå på något vänster så njöt jag av de.
Jag trodde ärligttalat att final cut pro var ett svårt program och att jag aldrig skulle kunna klippa ihop en film men de visade sig att jag hade lite alltför låga tankar om mig själv. Helt utan problem klippte jag och fixade hela dagen och i slutet av dagen låg de en hel och ihop klippt film på timeline. Dock fattas de fortfarande musik, men de fixar jag imorgon. Och med handen på hjärtat så tycker jag att de var skit kul och aldrig har jag varit så koncentrerad en heldag på skolarbeten, så ja, nu känner jag mig lite små nöjd :D

Väl hemma har jag gjort ett case i ekonomi samt räknat några sidor matte. Jag börjar ta upp de här med pluggandet riktigt seriöst nu igen och de känns riktigt bra, måste orka med sista veckorna nu, snart är de ju sommarlov :]

Något som legat och snurrat i mitt huvud nu i två dagar, jag älskar rösten!
- http://www.youtube.com/watch?v=ktnj8zYgpgE


Kommentarer
Postat av: Jens

Du och din heartbeat låt.. :p Du får fixa en ledig plats på ditt usb minne eller på din mp4 för att få den av mig :p

2009-04-28 @ 10:27:06
URL: http://kizzm0.blogspot.com/
Postat av: Jens

ush.. mögelost.. blä... vin :(

2009-05-03 @ 20:38:52
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0