Äntligen musik!

Höst höst höst, i love it!
Fotade en massa höst bilder igår och de kändes sjukt bra,
att äntligen få fota dom fallande löven i alla fina höstfärger, yes!

Steg upp halv sju för att sedan packa ihop mina saker,
göra mig klar och sen börja åka hemåt.
När jag väl satt i bilen så kunde jag bara
inte låta bliatt slå på min mp3! Skööööööööönt.
Väl framme i Sverige så var de dax att
börja jobba ihop lite pengar
tillsammans med farmor.
Långt ifrån lika skönt som att få
lyssna på mp3:n.
Men när jobbet var klart och jag fick mina pengar i handen så
kändes det genast mycket bättre. Väl hemma redigerade
jag en massa bilder och sen fixa lite på bdb och pixbox.
Ska fortsätta fixa med bilderna imorgon eller någon
annan dag då jag orkar.Nu är de "hål i väggen" på tv, måste se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0