Fredag, lördag & Söndag

De var ett tag sen jag uppdaterade så nu kommer de lite kort om helgen :)

Fredag; Till en början så vare tänkt att kvällen skulle spenderas i luleå med Caroline och Johan. Men så blev de inte, allt blev så stressigt så vi besluta oss för att stanna i Töre istället. Så jag tog bussen till Töre och Caroline mötte mig på busstationen. Vi gick hem till Caroline och såg på tv medans vi väntade på Johan. När Johan kom gick vi till ug i Töre, åt chocklad och pratade, trevligt trevligt. Men sen var idéerna på vad vi skulle göra slut, men då kom Lina och Mogge som två räddare i nöden från ingenstans och vi gick till Patrik som hade förfest hemma hos sig. Förövrigt så var det mycket nyktert, för ingen hade något att dricka men sociala var vi iaf, ända tills att brösten kom på besök. Då ville ingen vara kvar. Tog sista bussen hem och sen blev de mobilen för hela slanten.

Lördag; Vaknade vid 08.45 och försökte somna om men de gick inte så istället satte jag mig vid datorn. Hittade nya avsnitt från oth säsong 5 som jag inte sett, så de blev 14 nya avsnitt som jag kollade på. Så typ oth hela dagen, dock inte då mamma ville ha min hjälp att städa, då fick jag slita mig från datron och hjälpa till. Gjorde även klart min insändare och har nästan läst klart "kort kjol" boken, sen äre bara bokresensionen kvar att göra. Kvällen blev framför datorn, kollade oth och åt nybakad sockerkaka med mjölk.

Söndag; Sov lite längre idag, 10.10 klev jag upp och upptäckte att jag somnat mitt i ett smsande. Hade ett halvt besvarat sms som jag är riktigt glad över att jag aldrig skickat, för jag måste typ skrivit de i sömnen eller något. Haha. Iaf så hittar jag inte heller min baklucka till mobilen, den försvann också i sömnen, måste leta den senare idag. Har några nya avsnitt oth som jag snart ska sätta mig och se och sen antar jag att de kommit tre nya avsnitt av andra avenyn också? :P Hoppas. Så jag antar att de blir ganska mycket, tv-serie tittande idag igen. Nu ska jag duscha och sen städa ihop på mitt rum, de är behövligt!

Tiden gör människor äldre, men förändrar inte sanningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0