Skön tisdag

Slapp dag, fick sluta klockan 11.00.
Våra lärare var på kurs/möte? idag så vi fick en uppgift att göra
och när den var klar så vara bara att gå hem.
Carro kom till mig en väldigt snabb stund efter skolan innan
hon skulle åka hem till töre med bussen.
Annars så har dagen varit ganska slö,
lekte i photoshop en massa, hittade lite nya saker som var ganska
så jätte roliga! :P
Sen skrev jag en kortare spanska uppsats och sen räknade jag matte.
När allt de var klart så förtjänade jag att spela guitar hero så de har blivit
en hel del timmar tvspel och nyss pluggade jag på lite engelska glosor.
Och idag fick jag även post från h&m club, haha.
Mamma blev inte alls glad över mitt brev, jag blev med i cluben i slutet
av juli månad, och idag så fick jag ett brev där de stod att jag handlat på
h&m för 4552 kr och får därför en rabbatcheck på 100 kr xD Hahah.
Jag fattar inte ens själv att jag handlat så mycket, och mamma blev inte
alls glad, men jag bara skrattade :P
Och nu är faktiskt hösten här, ska ta fram mina väntar och min mössa imorgon!

I found tomorrow in today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0