Mini shopping

Vaknade jätte tidigt idag,
kunde inte somna om även om jag verkligen försökte.
Så jag klev upp och satte mig vid tv:n.
Massa finska program så jag lessnade fort.
Sen vare bara att vänta på att affärerna skulle öppna.
Sen blev de en snabb sväng till stan.
Farmor var jätte söt och köpte mig nya kläder.
Jag fick;
-Skor
-Jacka
-Linne
-Tshirt
-Väst? Tror man kallar de så.

Och jag måste bara påpeka att jag är helt kär i skorna och jackan!
Sen for vi till farfars mamma och hon är alltid massa snäll så jag fick pengar.
Med andra ord så har jag varit aningen bortskämd idag ^^,
Man får faktiskt vara de ibland.
Imorgon blir de att åka hem tidigt och sen jobba med farmor så jag får lite extra
pengar, behövligt!
Och jag är fortfarande musiklös, så nu ska jag nöta youtube!

Kommentarer
Postat av: Ninetsu

Hehehe.... du din lilla bortskämda unge!

Kramar från Vanda i Helsingfors!

Tackar att du har roat Jimi förra helgen ;)

2008-09-25 @ 20:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0