Lördag, söndag

Går dagen var underbar,
Jens var hos mig, behöver nog inte säga mer än så för att
ni ska förstå varför dagen var allmänt bäst, underbar, mys osv.
Idag åkte han hem :( :(
Mycket mindre bra. Men som sagt, vi ses
snart igen förhoppningsvis.
Sen fick jag lov att hjälpa mamma
med att packa ner en massa saker
i flyttkartonger, så tråkigt.
Fast sen när jag väl kom till delen då
de var att packa ihop delar
av mitt rum blev de genast mycket intressantare,
jag hittade massa gammla
prylar som jag glömt att jag äger.
Och nu är jag ledsen, jag kan inte hitta
Poets of the fall-beautiful ones någonstans :'(
Ingen som har den heller.
Fast imogon får jag hämta ut mitt
guitar hero och då blir jag nog glader igen.
Sen så äre ju typ, något program med
björn gustavsson ikväll som jag bara måste se.
Förövrigt så var helgen totalbäst!

Jag saknar dej

Kommentarer
Postat av: Jens :]

<3

2008-09-15 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0