Let go of yesterday

Vaknade i tid idag så det kändes riktigt skönt att komma i tid till skolan utan att behöva stressa.
Hejja mig, de börjar gå riktitg bra. Skrev en ny insändare idag, känns som att den blev bättre än den förra.
Efter skolan så kom Kenneth och hämtade mig, vi skulle och köpa nya skor åt mig.
Kul att handla med mammas pengar, så ja, de blev nya svarta adidas skor och sen en tråkig miniräknare
som jag behöver ha till skolarbetet och sen de bästa, boken "ljudet av ditt hjärta" kom ut på svenska tidigare i veckan och boken kom igår till kalix och nu i mina händer. WAAAAAH! Känns riktigt bra, jag älskar dessa vampyr böcker.
Dock var den typ små dyr, gillar inte att betala 259 kr för en bok. Dom går ju att låna gratis på biblioteket men jag kunde faktiskt inte vänta mera, har väntat hela sommaren på att trean skulle komma ut. Fast sen är de ju bara de att jag ska orka läsa boken också :o Aja, slut tjatat om boken. UMEÅ PÅ FREDAG!

Ska lägga mig och läsa, Godnatt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0