Helg!

Underbart med fredag.
Igår var jag och mamma till haparanda och shoppade på ikea :)
Eller ja, vi handlade inte så mycket nu, vi kollade mest och drömmde.
Fast jag fick kolla ut vilken soffa jag ska ha i mitt nya rum
och sen fick jag syn på en
tavelram som rymmer 18 bilder som jag bara ville
ha men orkade inte betala 300 kr för den.
Men mamma var på bra humör och köpte den åt mig,
så nu vill jag ta massa fina bilder så jag sen får fylla ramen!
Sen var vi på elgiganten och kollade på tvspel..
och på tal om de så har inte mitt guitar hero kommit hem i brevlådan ännu :(
Sen så var vi in på ica maxi och där hade dom massa filmer osv,
mamma var som sagt på bra humör och köpte oth säsong 2 åt mig <3 Underbart.

Idag så gick skoldagen segt eftersom de är fredag.
När skolan var avklarad gick jag hem och skrev klart person porträttet och sen körde jag iväg till farmor för att träffa kusiner och faster.
Min minsta kusin fyller 3år på måndag så vi fikade massa god tårta, en bil tårta :] Wiiiho.
Nu ska jag ta och krypa ner under täcket och se oth!


I have to admit that i miss you terryibly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0