Finland

Nu är jag hos mina kusiner i Rovaniemi, tomteland! 
Lite små tråkigt, nyss byggde jag och min 3åriga kusin med lego.
Eller jag  byggde och han kasta sönder de och skratta och sen
"bygg mera" och sen ännu mera skratt.
Men tillslut lessnade jag rejält på att bygga med lego.. konstigt va?
Ja, och nu sitter man här. Helt musik lös.
Känns konstigt eftersom att den är med mig överallt,
men ja, jag hade så bråttom iväg efter skolan så jag fick bara
med mig mp3 med sjukt lite batteri och sladden blev såklart kvar hemma.
Så jag ska snåla med batteriet tills hemvägen.
Jens är förmodligen på en båt påväg till estland, fuuuuuuskigt!
Jag vill också resa, helst längre än till mina kusiner.
Skulle ha haft med mig en usb till kameran så jag hade kunnat föra
över mina bilder och skojsa runt i paint, för denna dator har ju knappast
photoshop ^ Men icke sa nicke, så långt tänkte jag aldrig.
Ska sluta tråka ut er och gå och se på tv istället :)

;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0