Flingor och bananer<3

Jens fyller 19 år idag! GRATTIS <3

Försov mig nästan, men bara nästan. Jag vaknade typ 40 minuter senare än vanligt men jag hann iaf i tid till skolan för jag tog bussen istället för cykeln vilket är ganska så jätte ovanligt. Vi hade samma lektion hela dagen, alltså musikvideo och allt jag gjorde var att redigera en massa stillbilder, långt ifrån kul. Och i slutet av dagen så var alla i klassen jätte trötta och ville gå hem så vi fick sluta en halvtimme tidigare, alltså en halvtimme längre på gymmet, de gillade Carro, Frida och Lina, yepp!
För övrigt så ska jag fortsätta gnälla över träningsverk, dock har den flyttat från armarna till benen och röven, gör ont att sitta, men vafan, de är ju så de ska vara när man tränar. Iaf så har jag lovat Carro att jag ska hålla henne sällskap imorgon när hon har håltimme så vi ska spändera timmarna på gymmet, och denna gång så kan inte Lina komma med, så nu är Johan som ska med. Förövrigt så skulle vi äta någon äcklig fiskfileé till middag idag, usch hur den såg ut, jag vägrade iaf att äta och åt mina mumsiga flingor och bananer istället ;> MUMS! Resten av kvällen gick till att plugga engelska och kolla på fullfrys och house. Nu börjar jag känna mig trötter och ska gå och borsta mina tänder, ciao!

And i believe that everything happens for a reason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0