Spanska böckerna skriker :(

Helgen spenderades i umeå hemma hos världens sötaste Jens! Vi såg några bra filmer och på lördagen åkte vi till stan för att shoppa, jag som är tjej och slösig köpte ingenting, men de gjorde Jens. Och de nämn värda var att han köpte sjukt snygga jeans! Var han inte redan snygg innan han tog på sig jeansen så var han garanterat vråååååååål snygg med dom på sig. Nu var jag väldig snäll.

Förövrig så har dagen varit ganska så okej. Morgon lektionen var inge vidare kul men det var däremot eftermiddags lektionen då vi lekte med adobe illustrator (tror att de stavas så). Blev lite små nöjd med mina "fina" loggor. Sen nu på kvällen så var det bara att sätta igång med att göra läxor. Så nu har jag typ någorlunda koll på alla sju partier och partiledare i riksdagen och typ bra koll på sveriges alla 22 ministarar i regeringen, de ni! :D Men hjärnan började haverera efter någon timmes pluggande, den blev typ överhettad och behövde luft så jag tyckte de att de skulle sitta fint med en längre promenad, så på med jackan och ut i vårat långt ifrån härliga väder. Men lite över en timmes promenad blev det iaf, så nu kan jag fortsätta med mitt spanska pluggande, långt ifrån lockande men de måste tyvärr göras om jag ska få något betyg i spanska. Förövrigt så kommer Sofia till mig på fredag, något jag ser fram emot, sen så blir det nog luleå på lördag och de är också något att se fram emot, shopping! :) Jag tror att de är bäst att jag börjar avrunda och tar tag i spanskan som ligger här bredvid och skriker på mig ;D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jens

haha vråååål snygg (A) :]

2008-10-06 @ 21:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0