When stars go blue

Dagen skulle ha sett ut så här:                                                                 
  • Matematik
  • Engelska
  • Samhällskunskap
  • Spanska
Men våran spanska lärare skulle på möte så vi hade ingen spanska och slutade redan 11.40, sjukt skönt!
Men jag var snäll och stannade kvar och höll Caroline sällskap ett tag, dock orkade jagi inte vänta ända fram tills klockan 13.40 då hennes tyska skulle börja :( Så efter typ en timme cyklade jag hem och började fixa med mina läxor. Så nu är jag klar med svenskan och engelskan och nästan med spanskan, lite kvar. Sen är de typ hela matteläxan, jag ligger liksom lite efter och måste hinna ikapp, men de skulle vara så mycket bättre om jag och Caroline kunde sluta snacka så fasansfullt mycket på matte lektionerna och räkna istället så man slapp ta hem och räkna ^^
Har fotbolls träning vid halv åtta och vet inte alls vad jag ska hitta på att göra fram tills dess, kanska fixa med lite bilder på bilddagboken, pixbox, lunar eller något, längesen jag uppdaterade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0