Sofia kommer imorgon

Slutade spanska steg 3 igår så från och med igår slutar jag 11.40 på onsdagar istället för 15.30 och på torsdagar börjar jag 09.50 istället för 08.00, vilket är otroligt skönt.

Så idag hade jag sovmorgon för att sedan gå till skolan och ha engelska, lunch, svenska och matematik. Sen var de bara att gå hem i vårat regninga piss väder. Kvällen har bestått av datorn och telefonen, jag och Sofia har planerat våran helg.
Fredag;
* Sofias buss kommer till kalix vid 18.55
* Jag möter henne och vi går hem till mig
* Vi bakar chokladbollar
* Tänder ljus och sätter på bra musik
* Sen har vi tjejsnack och spelar gh

Alltså sjukt bäst och mysig fredag.

Lördag;
*Vi kliver upp tidigt och gör oss fina
*Vi åker till luleå och shoppar
*Vi äter helt klart lunch på dagobert
*När pengarna är slut så leker vi med kameran
*När vi lessnar på luleå åker vi hem
*Hemma ser vi film och myser

Bästa lördagen ever, erkänn att ni är avundsjuka?!

Sen så är inte söndagen planerad, men en sak är säkert, Sofia åker hem:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0