Mer muskler och mindre fett åt folket!

Nu ska jag bli super mega nyttig och träna ordentligt ;D
Fast jag antar att jag kommer fuska ganska många ggr men de är iaf värt ett försök.
Var på gymmet idag med Carro och Lina och de var sjukt kul samtidigt som mina armar hatade de.
Jag har grym träningsverk men jag antar att jag får skylla mig själv, skulle ju egentligen bara kolla hur mycket och hur många jag orkade och sen sa de bara stopp och de känns som att en muskelhar pajja men de gör inget, de är säkert bara rejäl träningsverk som snart går över. Iaf, så var årskortet mycket billigare än jag trott så nu sitter jag och väntar på att min kära mamma ska sluta jobbet och komma hem så jag får fråga om hon vill bidra med lite pengar för jag gillar inte att slösa pengar, även fast att gymmkort är nödvändigt. Iaf så blire mera gym imorgon med Carro och Lina, eller ja de var inte helt säkert att dom kunde komma till kalix men kan dom inte så går jag själv för jag ska vara duktig och träna ;D Mera muskler mindre fett, jatack!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så jättejättemycket för din kommentar! jag fick glädjetårar! Jag ska försöka att blogga så länge jag kan skriva. Din blogg är väldigt bra den med! Tack igen /Sandra

2008-10-13 @ 23:25:38
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: Lina

Klart vi kommer ! :D Puss :*

2008-10-14 @ 07:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0