Datorkunskap

Nu har jag datorkunskap och inget alls att göra, läraren gick ut för att hämta några papper om våra elevanvändare och har varit borta ett tag nu så jag passar på att skriva lite.

Har inte gjort mycket annat än läxor och umgåtts med Johan och Caroline i veckan. Hade engelska prov i onsdags och det gick nog ganska så bra och sen hade jag matte prov igår vilket gick super, eller ja, riktigt bra för att vara jag. Jag och matte funkar verkligen inte men igår kändes de som att de klickade till ;P Sen har jag varit onyttig efter att jag varit hälsosam xD Haha, jag och johan var på gymmet i onsdags? och sen var vi och sola, därefter gick vi och åt skräpmat ;o Haha, vilken kombination. Igår var vi också på gymmet men vi lätbli skräpmaten! :D Fyra idag går min buss ner mot skellefteå där min helg ska tillbringas tillsammans med en massa kiddos som jag inte alls känner, men tur då att Robert och Carro kommer med :) Fast Carro ska ju inte spela innebandy med mig och Robert utan sjunga osv. :( Men de ska nog gå fint, om inte annat så hittar jag nya trevliga människor att spela innebandy med. La in nya låtar på mp3:n också så jag lär ska överleva bussresan också, sen är jag jätte gulligt sliten idag, så de är inte nödvändigt att kolla på mig, haha, men jag orkade inte fixa mig idag eftersom att vi har idrott om typ 40 min? Waaah, cirkelträning, deni, ah men nu ska jag sluta tjata om min allmänt ointressanta vecka.


7 dagar kvar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0