Helg med Jens

Jag har fortfarande inget internet hemma så det är verkligen dålig uppdatering här, förlåt.
Är just nu i skolan och håller på med våran hemsida. Men jag har ide torka så jag passar på att skriva lite.
Jens har varit hos mig i helgen vilket innebär att helgen har varit sjukt underbar. Så jag tänkte sammanfatta helgen lite kort.
Fredag; Skolan gick helt sjukt segt, antagligen för att jag bara gick runt och längtade efter att skolan skulle sluta så att jag fick fara hem och städa på mitt rum och sen möta Jens. Jens körde till Kalix för första gången och det var så sjukt härligt att få se han igen, typ 6 veckor sen sist. Och jag har lovat mig själv att det inte ska bli några sådana mellanrum igen. Det var middag nästa direkt då jag och Jens kom hem till mig och efter de så såg vi på Sunes jul! Sjukt rolig film om man har bra humor :)
Lördag; Jag klev upp lite tidigare än Jens så att jag skulle hinna fixa mig i lugn och ro innan vi sen skulle åka med hans discobil (han har ett bilnkande usb och oftast bra musik i bilen :P) till Haparanda och Torneå för att kolla in den nya gallerian. Den nya gallerian var inte så bra som vi hade förväntat oss. Vi båda köpte godis och Jens köpte en grön smurfdricka och jag köpte ett nytt hårspray eftersom att mitt nuvarande "proffs" hårspray suger. Det är verkligen värdelöst. Sen åt vi fetmat på max, gott värre. Vi gick runt i affärer ända tills att vi lessnade och åkte hem till Kalix. Väl hemma så var det middag, wook. Efter middagen så såg vi gothika, en gammal film som Jens redan hade sett för något år sedan men jag hade inte sett den. Ingen av oss såg klart hela filmen för vi båda somnade.
Söndag; Vi vaknade och upptäckte att dvd:n var igång och gothika menyn visades på tv:n. De var då som vi förstod att vi somnat ifrån filmen. Så vi såg klart filmen på morgonen och sen gick vi ner och åt frukost. Efter de så duschade vi och fixade håret osv, sen gav vi oss iväg in till "Kalix centrum" för att kolla i gallerian, gallerian firade typ ett år så det var ändå lite folk i gallerian. Jens tog en fika på Waynes coffe, chokladboll och festis men han påstod att chokladbollen inte smakade chokladboll? Den smakade iaf inte som dom brukade göra *fniss*.  Sen åkte vi hem till mig och kollade på en dålig film och sen var det dax för Jens att börja köra hemåt :( Jobbigt. Så jag följde han ner för tappen och hejdåade och gick sedan upp på mitt rum för att städa och göra mina läxor. Kollade sedan på filmen Vanilla sky som sög. Den var verkligen dålig , inget av värde hade den.
Nu ska jag fortsätta med min hemsida och sen ska jag gå hem och fortsätta arbeta på min länderrapport som ska vara klar på onsdag. Ska försöka att komma ihåg att föraöver lite bilder till usb-minnet så att jag kan uppdatera min bilddagbok imorgon på någon rast eller något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0