Snart snart snart jul

Julen är snart här och jag längtar riktigt mycket. Jag var till luleå i lördags och handlade dom första julklapparna och det blev ganska så många men jag har fortfarande några kvar att inhandla innan den 24. Och att det har snöat enormt mycket har gjort julkänslan starkare och sånt tycker jag om :] Nu äre nog snart tillräckligt mycket snö för att ta fram snowboarden och lära sig att åka på nytt, är nog säkert två år sen som jag åkt, jag hade så mycket att göra förra vintern så jag han liksom aldrig med att dra iväg till backen. Men nu i vinter ska de allt bli ändring på de!

Inatt så klev jag upp strax före tre för att börja jobba, och jag blev klar 09.45. Det var mig ett jävla jobb och jag tror nog inte att jag orkar göra om de, för när jag väl kom hem igen så sov jag till halv fyra. Men jag har bett om att få byta distrikt till ett som ligger lite närmare hem så jag slipper springa fram och tillbaka så mycket och då sparar jag massa tid och kraft så jag tänker nog ändå inte sluta jobba helt för jag kan faktiskt behöva pengarna! Och nej, jag tjänar inte så mycket men de är några hundralappar extra i veckan iaf. Ikväll har jag också städat mitt rum vilket var välbehövligt. Och nu har jag stora planer på att kolla om jag kan hitta några nya avsnitt av gossip girl, var som ett tag sen som man såg det sist.

Kommentarer
Postat av: Peter

haha ta den om du vill ha den! ;p



tagga julen!



2008-12-14 @ 22:55:38
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0