Kanske på Torsdag

Nu har jag väntat över en månad på mitt jävla internet som aldrig verkar komma :( Jag saknar de och jag vill ha de nu, nu nu. Men mest troligt så får jag tillbaka internet på Torsdag, men det är inte helt säkert men jag hoppas. 

För övrigt så träffade jag endel av släkten från Finland i lördags och jag fick choklad! Fast jag ska spara choklad kartongerna fram tills julafton, jag ska vara duktigt och hålla mig från att äta upp den. Annars så ägnade jag hela söndagen åt att komma film och skriva på min film analys, den ska vara klar i morgon och just nu så har jag 9 A4 skrivna, alltså lite mera än hälften gjort. BRABRA! Jag har även stora funderingar på att gå och klippa mig, jag behöver verkligen klippa upp håret igen så att det går att fixa det. Vet att det är rejält dålig uppdatering lite överallt men utan internet så äre svårt att uppdatera.

Åker till Umeå på fredag efter skolan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0