Internet är tillbaka och det älskar jag!

Internet kom tillbaka idag = över glad Frida! :]

Förövrigt så har jag spänderat mycket tid vid datorn idag och jag har städat enhel del, men fortfarande finns det saker kvar att göra innan morgondagen. Imorgon äre bad på idrotten och jag är långt ifrån pepp, just nu är jag inne i en sjukt dålig period och ser ingenting positivt med mig själv så bad med skolan känns mindre bra, men jag ska göra de, tror jag. Annars går jag på gymmet, för de är kul och det är behövligt! Och jag har fortfarande inte packat väskan och jag har inte en aning om vad jag ska ta på mig imorgon :( Bläe. Men de löser nog sig för naken tänker jag inte gå, och inte i bikini heller!

Det kommer nog bli aningen mera uppdateringar här nu då jag har internet hemma igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0