Give me one more chance to be near you

Dålig uppdatering, jag vet.

I fredags kom Sofia till Kalix och höll mig sällskap ända tills idag, måndag.
Vi har haft det ruskigt bra trotts att vi inte gjort något riktigt speciellt.
Fredag; Jag jobbade hela dagen på silja line och dagen gick så sjukt sakta, antagligen för att jag visste att när jag slutade jobbet så skulle vi hämta kenneths barn och sen släppa av dom hos oss för att sedan åka till haparanda och hämta Sofia. Jag och Sofia gjorde egentligen inte alls så mycket på fredag, vi rostade mackor och låg i min säng och kollade på filmen heartbreak hotell. Blev en tidigt kväll för att sedan orka med lördagens planer.
Lördag; Vi var duktiga och vaknade super tidigt för att duscha, fixa oss, få skjuts till busstationen för att sedan åka med 08.10 bussen till luleå för att äntligen få spendera lite pengar på oss själva. Sofia handlade betydligt mer, eller ja, kanske inte fler saker, men större saker och av mer värde, hon köpte typ byxor, hood, underkläder och jag minns inte vad mera, men något var de iaf. Själv köpte jag bara lite små plock för jag hittade inte riktigt något som jag verkligen ville ha så det blev fyra trosor, ansiktskräm och heroes box. När det väl blev dags för lunch så var det ganska så självklart vart vi skulle äta, dagobert, finns inte bättre, enligt mig och Sofia. Vi åkte hem med 16.35 bussen och väl hemma i Kalix kurrade magen på nytt, eller var vi egentligen bara sugna på något onyttigt och flottigt? Hur som helst så tog vi frassemat med oss hem och flottade. Efter maten värmde vi bastun för att sedan vaxa benen och sätta ansiktsmask och därefter gå in i bastun. Det gjorde faktiskt inte alls så ont som jag trodde att det skulle göra att vaxa benen.




Söndag;
Sofia och jag kommer överrens om att vi är värda att få sova ut, men vaknar iaf strax efter nio. För att ta de riktigt lugnt vid datorn och sen locka mitt år med den nya prylen som jag fick i julklapp. Senare på kvällen åt vi grönsaker och dipp medans vi kollade på Twilight och Step up2, filmer som jag redan sett men inte Sofia. Sen var det dags att sova, Sofia skulle orka upp till bussen hem dagen efter och jag skulle orka upp till jobbet som för den delen snart är över. Bara måndag, tisdag och fredag sen slut och vila inför skolan som börjar nästa veckas onsdag.

Kommentarer
Postat av: Peter

Vaxa benen är fan det värsta som finns! (and yes i have done it one time..)

2009-01-05 @ 07:04:19
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0