Sakta men säkert

Hösten smyger sakta men säkert fram och kvällarna blir allt mörkare.
Skulle sitta fint med fallande höst löv i fina färger så man får något nytt att fotografera.
Och lite snö och en ny snowboard skulle man inte heller tacka nej till.

Hade match i öjebyn idag. Vi förlorade med 4-1. Inte alls kul, vi hade en så satans otur.
Sen efter matchen duschade vi och sen raka vägen hem till kalix.
Väl hemma blev de inte mycket annat än dator.
Beställde nyss guitar hero från cdon.com, äntligen!
Och eftrsom jag ska spela match imorgon igen så ska jag försöka att inte sitta uppe hela natten så jag ska nog börja avrunda och krypa ner under täcket och se pearl harbor, jag blir aldrig less den filmen.


As long as no one knows, then nobody can care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0