Helgen är över

Det blir mörkare och mörkare om kvällarna, hösten tränger sig på.
Snart börjar löven falla från träden och jag längtar!
Tiden går ju så fort, på tok för fort.
Det är nästan så man kan säga att snart är de jul även om de är länge kvar.
Och julen är då verkligen efterlängtad, julstämmning, finns inget bättre!

Och dagen har då varit bra, jag sov tills att jag vaknade av mig själv.
Bytte om och åkte iväg för att spela match, vi vann med 4-1.
Sen hem och fixa några filmer till datorn och sen middag.
Efter middagen så blev det en massa prat om flytten till huset, dock äre två månader kvar.
Men de kändes härligt, nästan som om den var nära.
Såg även filmen Finding neverland, helt underbar film!
Och nu börjar klockan verkligen bli mycket och de är måndag imorgon, skola.


Äkta kärlek är när man inte vill somna för verkligeheten är bättre än drömmarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0